2018. január 12., péntek

Scrapfellow BLOG HOPP játék

Mint korábbi posztomban olvashattátok, már az én alkotásaimat is láthatjátok Scrapfellow-s logóval, hisz ebben az évben beválasztottak a kreatív csapatukba.
Ki is, mi is a Scrapfellow? Itt elolvashatjátok bővebben. Röviden csak annyit, hogy egy hazai cég, akinek szülőanyja Bíró Ági csodás magyar nyelvű scrapbook alapanyagokat tervez, gyárt, és forgalmaz egyéni kisvállalkozásként. (a bélyegzői nagy nagy kedvenceim, és hazánkban egyedülállóan csak ő készít magyar nyelvű bélyegzőket scrapbookosok számára)
Immár 4. évét kezdi a Scrapfellow KIT klub rendszer, melyre ha előfizetsz, havonta kézhez kapsz egy szuper jól összeállított alkotócsomagot. Miért is jó ez? Mert olyan jó meglepit kapni, főleg ha a hobbyddal kapcsolatos, és mert nem kell azzal vacakolni, hogy összeválogasd a stílusban összeillő termékeket, főleg ha kezdő vagy, és még bizonytalan, hogy mi mivel illik össze.

Na de térjünk a játékra:
A már hagyományosnak mondható BLOG HOPP elnevezésű játékban, a kreatív csapat tagjai által összeválogatott, és felajánlott ajándékcsomagokat lehet megnyerni.
Igaz én még csak most csatlakoztam a csapathoz, de mindenképpen ki szerettem volna venni a részemet ebből is, így egy kis szerényebb csomagocskát én is összeállítottam a meglévő Scrapfellow-s kincseimből. A régi motorosok biztos, hogy találkoztak már ezzel a készlettel, az újaknak viszont kuriózum lesz, mivel már nem kapható. Nekem nagy kedvencem volt, így jól be is spájzoltam belőle. (tudom még tél van, ez meg egy nyári készlet, de sosincs elég korán elkezdeni készülni egy új projektre :P Nyáron biztos mindenkinek vannak olyan élményei, amit albumba foglalhat)
Arra gondoltam, hogy egy alap alkotócsomagot állítok össze, mégpedig úgy, hogy a kezdőknek is könnyű dolguk legyen vele. Így az ajándékcsomagom alapját egy a mostanában nagyon divatos utazóalbum adja (travel notebook), melyet úgy készítettem el, hogy fehér alapkarton, és pausz papír van a mintás scrapbook papírok közé fűzve. Továbbá színeiben hozzá passzoló kiegészítőket tartalmaz még a csomag. Így már csak fotózni, és alkotni kell, vagy egy régi nyár emlékeit albumba foglalni.
Gondoltam, mivel én is csak tartogattam ezt a készletet, és a 2015-ös nyári fotóimat, itt az ideje, hogy a készlet megtartott részéből én is alkossak, így elkészítettem egy ugyanilyen albumot magamnak is, és inspirációként majd fel is töltöm, hogy láthassátok mit is lehet kihozni egy ilyen albumból. (bár nyilván sokkal többet is, de ha esetleg olyan nyeri meg, aki még soha nem próbálkozott a scrapbookkal, az is láthassa mit is kezdhetne a nyereményével :) )

A felajánlott csomagom tartalma:
1 db albumalap (travel note formátum)
2 ív betűkivágó
1 körcímke kivágó
1 csomag parafa díszítőelem
pausz kivágatok
3 db dekorgomb
3 db milton kapocs
1 db fa fényképezőgép dekor elem
1 ív színes candy button
3 db hello felirat dekorgumiból
6 db tag kivágat a mintás scrapbook papírokból
10 db színben passzoló címke kivágat
maradék színes papírok a díszítéshez
(és még néhány apró meglepi, ami a fotó készítése után került bele)


A játékban résztvevő csapattagok:
- Gelencsér Anett
- Székely Sipos Szilvia: Srap(p)elek Facebook csoportban

A játék január 21.-éig tart. A nyertest másnap kisorsolom és  nevét az Instagramon, a Scrap(p)elek csoportban, és itt a blogomon is közzé teszem. 
A nyereményt még januárban postázom, kizárólag Magyarországra.


A játékban való részvétel feltételei a következők:
  • Kövess az Instagramon (ez nem kötelező -hisz nincs mindenkinek insta profilja- de örülnék neki)
  • Hagyj ennél a bejegyzésnél egy kommentet
Sok szerencsét! 


66 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz kis csomag! Én örülnék neki...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép csomag :) örömmel dolgoznék belőle :)

    VálaszTörlés
  3. A csomag fantasztikus, de a játék és a felajánlás nemkülönben! Sajnos az Instagramon nem vagyok, de itt mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj :) Módosítottam is, hogy nem kötelező, mert rájöttem nincs mindenki az instán :)

      Törlés
  4. Szuper csomag! Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus csomag, nagyon örülnék neki. @sophipapp néven követlek instán.

    VálaszTörlés
  6. Koszi a felajanlast, Anikó! Nagyon klassz csomagot allitottal ossze. Nekem ez kuriuzom. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép csomag, már követlek az instán! ;) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Imádok játszani, naná hogy eben is :) Szuper kis játék, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Egy ilyen csomag mindig jól jön minden scrapbookot kedvelőnek.

    VálaszTörlés
  10. nagyon szuper kis csomag, köszi szépen!

    VálaszTörlés
  11. Jajdejó vidám csomag! Nagyon tudnék örülni neki :-D IS!

    VálaszTörlés
  12. Szuper nyári csomag! Instán eddig is követtelek, inspirálóak az alkotásaid. :)

    VálaszTörlés
  13. Tudnék vele mit kezdeni. :D Köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  14. Anikóm ez a csomag nagyon nagyon klassz. Ötletekben és élményekben gazdag új évet Neked!

    VálaszTörlés
  15. Szuper kis csomag, jól jönne. :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép csomag, öröm lenne megnyerni :)

    (Instán is követlek, ez leszek én: https://www.instagram.com/scrapbookedlady/)

    VálaszTörlés
  17. Szuper az oldalad, nagyon szeretek játszani és nyerni még jobban szeretnék:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép csomag, én is örülnék neki :) Instán nem vagyok, de itt követlek

    VálaszTörlés
  19. Jó lenne a csomag! Nagyszerűek vagytok, hogy ezt mindig megcsináljátok!

    VálaszTörlés
  20. De szép csomag, örülnék neki, köszönet a lehetőségért. :)

    VálaszTörlés
  21. Szemem rajtad ��, követlek! Szép a csomagod!

    VálaszTörlés
  22. Én még csak kezdőcske vagyok, így nagyon jól jönne. Szuper csomag, köszönöm a lehetősget! :)

    VálaszTörlés
  23. köszönöm a lehetőséget :) én már régóta követlek instagramon :)

    VálaszTörlés
  24. Szerintem nagyon szuper így a csomag, hogy egy téma köré építetted fel. Aki megkapja, máris alkothat vele :)

    VálaszTörlés
  25. Wow! Ez egy szupi játék! :-p A csomag pedig fantasztikusan jó-ahh az a notebook <3

    VálaszTörlés
  26. Katalin kovács2018. január 13. 1:27

    Szeretném

    VálaszTörlés
  27. Hű, tényleg igazi nyári feeling,szuper csomag!

    VálaszTörlés
  28. Szia!Kedves tőled,hogy gondolsz a kezdőkre is!!

    VálaszTörlés
  29. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  30. Olyan jó ötlet ez az album! Nagyon tetszik! Jó lenne nekem... :)

    VálaszTörlés
  31. Szuper csomag! Végre kézbe foghatnék egy utazónoteszt:) Nagyon örülnék neki!

    VálaszTörlés
  32. Szia
    Én kezdő vagyok, úgyhogy szerintem szuper jó ötlet ez a csomag.
    És a blogod is 😊
    Szép napot mindenkinek 😊

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Nagyon tetszik az összeállított csomag. :) Még nem alkottam travel notebook-ba, de már egy ideje gondolkodom rajta, hogy milyen lehet, és kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  34. Én is kezdő vagyok, inspiráló az oldal :)

    VálaszTörlés
  35. Szupervidám csomag. Imádnám. Tudod, a jóból kicsit adnak 🙂

    VálaszTörlés
  36. Nagyon tetszik a csomag, tiszta tavaszias :)

    VálaszTörlés
  37. Most már én is követlek, szép és inspiráló képeid vannak fent. Szívesen megnyerném a csomagot. Jó ötlet ez a traveler notebook-os összeállítás. És köszi a felajánlást kezdő csapattagként :)

    VálaszTörlés
  38. Uuu... Csodás ez a csomag.nagyon inspiráló!!!!! Imádnám!!!!

    VálaszTörlés
  39. csodás játék, csodás felajánlás! ha én nyerem, remélem csodás alkotás lesz belőle! köszi a felajánlást!

    VálaszTörlés
  40. Nagyon tetszik ez a vidám csomag, szívesen megnyerném
    Törzsök Éva

    VálaszTörlés
  41. Szuper kis csomag! Beszállok én is a játékba :)

    VálaszTörlés
  42. Szuper csomag, boldogan használnám! Szabó Ildikó

    VálaszTörlés
  43. Szia! Nagyon jó ránézni a csomagra, nagyon harmonikus és vidám válogatás:)) Évi

    VálaszTörlés
  44. Fantasztikus csomag, nagyon örülnék neki! :)

    VálaszTörlés
  45. Szép, jó kis tavaszi színekkel. Örülni fog aki megnyeri.

    VálaszTörlés
  46. Hű, az a sárga kis TN :). Örülnék neki ......

    VálaszTörlés
  47. örülnék a csomagnak, szuper dolgok vannak benne! :)

    VálaszTörlés
  48. Micsoda szinek :) jo lenne alkotni veluk :)

    VálaszTörlés
  49. Szeretném megnyerni. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  50. Igazi nyári napsütötte színek. Nagyon helyes kis csomag, remélem nálam landol :)

    VálaszTörlés
  51. Nagyon szép élénk színek, örülnék neki, ha szerencséltet Fortuna! :)

    VálaszTörlés
  52. Lenne mit tenni egy utazós albumkába. :)

    VálaszTörlés
  53. Nagyon derűs csomag, biztosan a sárga szín miatt. :)

    VálaszTörlés
  54. Óh, az a napszemüveg! Nem rég láttam egy alkotásodon, és beleszerettem! Jó lenne megnyerni! És a felajánlott csomag tartalma valóban egy kuriózum, tele kinccsel! :)

    VálaszTörlés
  55. Örülnék neki, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  56. Csodálatos a csomag, nagy örömet okozna :)

    VálaszTörlés
  57. Szuper lenne megnyerni! :)

    VálaszTörlés
  58. De szuper alkotócsomag lenne kezdésnek! :)

    VálaszTörlés
  59. MIcsoda fantasztikus felajánlás! Örülnék a nyereménynek :)

    VálaszTörlés