2015. szeptember 6., vasárnap

Ki ne szeretné a négercsókot...de így aztán még inkább :)

Úgy történt, hogy Dani a hétvégi nagybevásárlás alkalmával egy négercsókot is hozott a Lidl-ből. Nézegettem, hogy vajon ez milyen lehet, mert hát az igazi, gyermekkoromból ismert négercsók az átlátszó zörgős dobozban volt, és a magassága sem ilyen hatalmas volt. Na de a lényeg nem is az íze volt, hanem amit a dobozban találtam :P
A kartondoboz belseje scrapbookos szemmel egy kincs :D Vagyis ponotsítva, scrapbookos sizzix tulajdonos szemmel. Mivel az egész dobozbelső fényesen tükröződő ezüst karton!!!
Amikor ezt megláttam, azonnal szét is szedtem, áttörölgettem, és biztonságos helyre tettem, nehogy véletlenül kidobja Dani. Ma pedig nekiláttam, és tettem egy próbát (igaz tudtam, hogy sikerrel járok majd) és elővettem a betűvágómat, és gyártottam néhány ezüst betűt próbaképpen. 
Csak annyit mondok: ezentúl ha ezüstre lesz szükségem, a bevásárlólistán szombat reggel négercsók fog szerepelni :P
Naggggggyon szuper!!!! Ki ne hagyjátok!!!
 Erről a típusról van szó (csak itt már szét van bontva a doboz):
 Kivágott betűk:
A vékony kések is vágják!!! jeee :D Élőben gyönyörűek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése