2015. szeptember 15., kedd

A nap legjobb pillanata

Kraft alapra készült ez a liftelt oldal. 
Először stencillel, és gessoval a sarkokat kiemeltem kicsit, majd írásos nyomdával és vízjeltintával bélyegeztem. A köröket különböző méretű kupakokkal nyomdáztam, és a vízjeltollal pöttyöztem néhányat. Ezt követően az egészet beszórtam fehér dombor porral, majd hőlégfúvóval fixáltam. 
Kicsit hígított fekete festékkel és ecset segítségével fröcsköltem, ennek száradását követően pedig csőrös ragasztóval kopogtattam kicsit a papíron, majd ezekbe a nyomatokba finom szemcsés rózsaszín csillámport szórtam. 
Sizzixel kivágtam a tag-et, széleit fehér akril festékkel megkenegettem, gessoval stencileztem, kicsit fekete tintával spricceltem.
A felirat kézzel, illetve nyomdával készült. 
A virág 2 méretű fehér papír hortenzia és egy gyanta virág, valamint halvány rózsaszín, és bézs tintapárna, és csillámpor segítségével készült. 
A rózsaszín pöttyök, ragasztópisztoly pöttyök, pasztell rózsaszín körömlakkal lekenve. Ide került még egy pausz címke is.
Felhasznált anyagok:


1 megjegyzés: