2015. március 6., péntek

Minion, avagy gyermekelme szüleménye

Úgy történt, hogy a fiam egyetlen vágya, és kérése a Mikulástól egy óriási Kinder tojás volt, és hát hogy is ne teljesíthetné a Mikulás ezt az "óriási" kérést. 
Ennek eredményeképpen lett egy óriási műanyag tojásunk, amit persze tilos volt kidobni, mint a sok sok hasonló kincset.
Egyik nap odajött hozzám pár dekorkaviccsal, és a tojással, hogy "nézd anya, figura!" Először nem értettem mit akar mondani ezzel, de amikor elkezdte összeilleszteni, rájöttem, hogy a Happy klippben látott miniont rakná össze. (ez az ő zenéje, mindig azt mondja)
Így történt, hogy gyorsan előkaptam a fekete alkoholos filctollamat, a 3D-s ragasztókockáimat, és elkészítettük a minion figurát. Közben folyamatosan adta az ötletet, hogy mit, hova tegyünk. Nem is gondoltam, hogy lesz keze lába, csak a testét akartam elkészíteni a szemével, de Balázs a kezét-lábát is kiagyalta, hogy legyen.
Végülis nagyon egyszerűen, gyorsan összeraktuk, és pár napig ez volt a beszélgetőtársa egész nap. (valaki a "figurával" volt, annak a magyar hangjaként beszélgetett Balázzsal. Hihetetlen mi mindent elmondott a kis minionnak, amit mi nem tudtunk kihúzni belőle az oviról)


1 megjegyzés: