2015. június 17., szerda

Pohár állatkák

A fiam óvodájában épp a nyári tábor zajlik, és kérték, hogy segítsünk be az előkészületekbe. Elmondták, hogy miket szeretnének, és mi szülők meg kellett tervezzük, illetve néhány dolgot elő kellett készítenünk.
Így történt, hogy a pohárállatkák megtervezését, alapanyagok beszerzését, sablonok legyártását bevállaltam, hogy egységesek legyenek. Majd a többi szülőnek kiosztottuk, és a vágást már közösen csináltuk.
A poharakat az Ünnepek áruházból szereztem be. Érdemes először azokat megvenni, hogy papírt hozzá tudjunk válogatni, mert papírból mégiscsak több árnyalat kapható.
papírokat a Pantonból szereztem be hozzá. (160 gr-os)
És végül az állatkák ilyenek lettek. Nem nagy munka, de nagyon cukik szerintem. Akár gyerekzsúron is lehet készíteni ilyeneket a maradék poharak felhasználásával. Ha fordítva díszítjük őket, akkor még szívószállal inni is lehet belőle.
Ragasztáshoz erősebb folyékony ragasztót használtam, a stift nem jó.

Íme a végeredmény. Hát nem cukik? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése