2015. július 4., szombat

Így egy év elteltével...

...azt látom, hogy sok sok technikát kipróbáltam a scrapbookban, rengeteg eszközt beszereztem az alkotáshoz. Vagyis gondolom én, hogy sokat...bár vannak akik fanatikusabb gyűjtögetők mint én. Na de nem panaszkodhatok, mert bőven van miből alkotnom.
A július hónapot úgy terveztem, hogy vásárlásmentes hónappá nyilvánítom. Semmi alapanyagot, eszközt nem vehetek, hanem a már meglévő dolgaimat, a fantáziámat, kreativitásomat kell használnom az alkotáshoz.
Természetesen ezt az elhatározást egy alapos áttekintés előzte meg, és beszereztem minden kifogyó alapanyagból újat, valamint az elmúlt 2 hónapban kicsit tudatosabban is vásároltam.
Vagy csak már kezd kiformálódni a stílusom?.... lehet ez is közre játszhat, de most visszanézve az utolsó néhány beszerzés kincseit, olyan jó érzés fog el. Szépségesek, modernek, ráadásul azt érzem, hogy tényleg sokrétűen felhasználhatóak, és nincs is szükségem mostanában másra az alkotáshoz.
A NCSD scrap csoportba feltett gyakorlatok pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy megerőltessem a fantáziámat kicsit, és ezáltal új dolgokat próbáljak ki és fedezhessek fel. Tudjátok, ez nekem most olyan, mint amikor beülök egy szuper interaktív előadásra, aminél a hallottak kielégítik a tudásszomjamat, feltöltenek szellemileg, pszichésen, és azt érzem onnan távozva, hogy IGEN! nyakon öntöttek egy jó adag tömény információval, amiből tudok csemegézni, és sokat lendített előre a témában is.
Rengeteg ötlet buggyan ki a fejemből ilyenkor, amit a későbbiek során már könnyedebben tudok használni.
Szóval nagyon örülök ennek a lehetőségnek, és tényleg motiválva érzem magamat, hogy készítsem őket.
A jelenlegi kedvenc oldalam a Krka oldal, ami egy vázlat alapján készült. Valahogy most ennek a színei, a stílusa, a hangulata kell nekem, azt érzem. Habár idén nem tudunk igazi nyaralást összehozni, de ezt a pár éve készült fotót szívesen nézegetem, és nosztalgiázok fölötte kicsit :) A szabadság, a frissesség érzetét kelti, akárhányszor rá nézek. És most nekem ez nagyon hiányzik, azt érzem, így némileg legalább pótolhatom az érzést, ha rátekintek az oldalra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése