2016. június 15., szerda

Hello srácok!

Tavaly nyáron a keresztfiam itt töltött nálunk két hetet, és az itt töltött napokról elég sok fotó készült. Elő is hívattam a kedvenceket a nyári albumhoz, de valahogy a kb 5 cm-es képkupacot jónak láttam kicsit átválogatni, mert úgy láttam képtelen leszek még egy DD méretű albumot összehozni.
Mivel ez egy kedvenc fotósorozatom volt, így jó sok kép lett előhívatva belőle. Gondoltam ez lesz az egyik kiragadott momentuma a nyárnak, amiről külön album fog készülni.
Az album maga nagyon egyszerű, viszont a borítójában vannak kis trükkök, ami különlegessé teszi.
A fedeléhez NCSD chipi csomagolóanyagot használtam fel, mert szerettem volna egy kis Duna parti emléket belecsempészni.
Az album hátulja is egy chipi tartó, és a leporelló méretét úgy igazítottam, hogy teljesen beleilleszkedjék ebbe.
Az elő és hátlapot pedig pékzsineggel varrtam össze. Talán ez volt ami leginkább megizzasztott. Először megrajzoltam a lyukak helyét, majd térképtűvel átszurkáltam, de mivel ezen nem ment át a pékzsineg a tűvel, így egy kötőtűvel kibővítettem minden lyukat. Hát ez kicsit melós volt, mert elég ellenálló anyagról van szó de megérte :) Talán akinek van crop-a-dile lyukasztója, az egyszerűbben megoldhatja :P Úgy tudom azon van kisebb méretű lyukasztó is (talán)
  

 Felhasznált anyagok:
- NCSD chipboard csomagolóanyag (a legnagyobb méret)
- mintás vékony scrapbook papír (nem tudom milyen...ezer éves)
- fehér alapkarton
- Lawn Fawn: hello vágókés és dekorgumi
- Jillibean Soup mini betűmatricák (teal)
- BoBunny aqua betűmatrica
- Scrapfellow Sztori bélyegző
- dekortapaszok
- vastagabb pékzsineg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése