2013. augusztus 14., szerda

Bajban vagyok

Elkezdtem hímezni egy főnix madarat, de a felénél elfogyott a hímző fonalam. Visszamentem a boltba ahol vettem, de ott már nem volt (én vettem meg az utolsót belőle, és nem hoztak újat) De megmondták, hogy hol vehetek még ilyet. Na hát el is mentem, meg is vettem, és itthon jött a felismerés, hogy a színátmenetes festés nem egyezik. Pedig kód alapján vettem. Aztán előszedtem a tasakját, és akkor láttam, hogy amit először vettem, az Madeira Dedora 1592  10-es volt, az utólag vett pedig Madeira Decora 1592  11-es. Elvileg ugyanaz a kettő. Ma elmentem ismét a Varrógépcentrumba, ahol forgalmazzák ezt, és mondták, hogy a 10 és a 11 -es számok csak jelölések, hogy épp a gyártó melyik szériában adta ki. Szériánként kicsit változhat a "batikolás" színe attól függően, hogy épp mennyi és milyen festékük van. Vagy valami ilyesmit mondtak. Tehát az újabb szállítmányban már nem fogok ugyanolyat találni :( grr.....
Na most marad az, hogy elfekvőben valami boltban hozzájutok. DE!!! Az általam ismert boltokban nincs :(((
A két szín pedig olyannyira elüt élőben, hogy nagyon :( Így ronda. Elkezdtem a szárnyait varrni, hogy azért megnézzem, hogy mutat, de nem akarom ezzel folytatni. Nem szép, hogy nem egyforma. És az új fonalban nincs is benne a főnixmadár alap színének narancsos-pirosas árnyalata, ami a lényeg lenne.
Szóval ha valakinek esetleg van elfekvőben, vagy valami boltban ahova jár, találna egy ilyen fonalat (Madeira Dedora 1592 10), azt nagy örömmel venném. Elutalnám az árát és a postaköltséget is érte!

A félig kész madárkám

1 megjegyzés:

  1. Anchorral varrtam...:( Nincs Madeirám sajnos. Egyszer jártam én is így...

    VálaszTörlés