2013. szeptember 19., csütörtök

Ki is valójában Dumbledore?

Ledöbbentem.
Hogy min is???
Szóval nagy Harry Potter rajongó vagyok, a könyveket is olvastam már többször, és a filmeket is láttam már megszámlálhatatlanszor. Többek között tegnap is néztem egy részt ismét, míg vasaltam.
De most bóklászgattam a neten, mivel H.P-rel kapcsolatos könyveket kerestem, és egy olyan dologgal szembesültem, ami mindeddig elkerülte a figyelmemet. Mégpedig, hogy Albus Dumbledore karakterét nem egy színész játszotta.
Nekem ez komolyan nem tűnt fel eddig, pedig már jó párszor láttam a filmet. És szerintem alig tudják páran. Vagy tévednék???
Az első két részben (Bölcsek köve/Titkok kamrája) Richard Harris játszott, de mivel ő 2002 októberében elhunyt, és így már a második film bemutatóján (ami 2002 novemberében volt) sem tudott részt venni, így kerestek a helyére egy új színészt, Michael Gambon személyében. 

A két Dumbledore





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése