2014. október 22., szerda

Visszaszámlálás

Még tavaly elkezdtem készíteni, de félbemaradt. 
Most újra nekifogtam, és tádám:
Szükség van 3 db leselejtezett fakockára. Vagyis 2 kockára, és 1 téglatestre.
Ezeket megfestettem feketére (na eddig jutottam el tavaly)
Valamelyik nap véletlenül ráakadtam egy hobby boltban ezekre a kis papírokra, és eszembe jutott, hogy pont jók lesznek ehhez a projekthez. 
Szükség volt még decoupage ragasztóra, tintapárnára, és néhány alap eszközre, és indulhatott a munka.
Először is kivágtam minden papírból az oldalborításokat:
Majd kicsit betintáztam a papír széleit, hogy kicsit régiesebbnek hasson:

Majd amikor mindegyik elkészült, decoupage ragasztóval felragasztottam a kockákra:
Száradást követően (amit hajszárítóval meggyorsítottam kicsit) jött a babra munka. 
Mégpedig a számok elkészítése. Mivel nem volt itthon megfelelő szám, amit ragasztani lehetett, így a NőiCsizma chipiket körberajzoltam ceruzával, majd alkoholos filctollal kiszíneztem. És készen is volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése