2014. december 25., csütörtök

Karácsonyi scrapbook posta

Még novemberben lehetett jelentkezni erre a játékra a scrapbookosok között, és habár kezdetben nem lelkesedtem érte túlságosan, mégis jelentkeztem, csak, hogy ne maradjak ki. De nagyon örülök, hogy végül így döntöttem, mert a jelentkezést követően totál bezsongtam a dologtól :)
El kellett küldeni a nevünket, címünket a szervezőknek, és ők december 1. napján mindenkinek kiküldték a számára kisorsolt nevet, címet, így titokban készülhetett az ajándék.
Főként képeslapra volt a játék kihegyezve, de nem kellett ragaszkodni az eredeti kiíráshoz. A cél, hogy saját készítésű scrap ajándék legyen.
Én Győri Erikát kaptam a sorsoláson, és neki kellett ajándékot készítenem.
Még pár nappal a dec.18.-i határidő előtt nem is tudtam mit készítsek, illetve időm se nagyon volt, mert 17.-éig még dolgoztam teljes gőzzel.
De végül amikor megszületett a fejemben az elképzelés, nem volt visszaút, pikk-pakk elkészült az ajándék.





Ebbe a zsebében egy téli teafilter volt belecsúsztatva:

Ebbe a zsebébe pedig a nagyim jól bevált mézeskalács receptje, amit már oly sokaknak továbbadtam :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése