2015. május 3., vasárnap

Lift gyakorlat 1.

Ez az oldal volt az első lift gyakorlási lehetőség, viszont eléggé távol áll tőlem ez a stílus, így nagyon nehezen szántam rá magamat.
Talán azért is, mert nem voltak megfelelő papírjaim hozzá, és mint az előző lift gyakorlat papírját, ezt nem tudtam megrajzolni.
De addig addig nézegettem az oldalt, hogy csak hozzáfogtam. És rájöttem, a liftelés nem kell egy az egyben másolást jelentsen, így ha nincs olyan papírom, akkor megoldhatom mással is. Szóval előkerült minden olyan, ami a fényképhez kicsit is illik, így a parafa is.
A parafa magassága miatt kicsit térbeli lett az egész oldal :)
Kraft borítékom se volt, és sajnos a sütőpapírom se ilyen színű most, hanem fehér, így azt se tudtam miből készítsem el. De addig kutakodtam itthon, míg találtam egy Dm-es papír bevásárlótáskát, aminek a belseje ilyen színű volt, így abból készítettem borítékot.
Miután elkezdtem a munkát, már elég gyorsan ment.
Végül ez kerekedett ki belőle. Nem szerettem volna sok időt rászánni, így a varrás elmaradt, és már így a lefotózott oldalt nézegetve vettem észre, hogy pár eltervezett dolog is lemaradt. Pl címke a boríték sarkába, és a kapocs a parafa bal felső részére, illetve még valami csillag féle alulra.
Na de ez már így marad.

Liftelt oldal:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése