2015. május 6., szerda

Nagy sütikönyv, azaz a valóban első album

Amikor elkezdtem 2014 tavaszán ismerkedni a Sb technikával, nagyon magával ragadott ez az egész. Bogarásztam a neten, elkezdtem felfedezni a scrap webáruházak kínálatát, és elkezdtem járni klubokra. Nagyon lelkes voltam. Azonban nyáron, amikor a klubok szüneteltek, kicsit alábbhagyott a lelkesedésem. Na jó, lehet a költözés is közre játszott. De nyár végén NCSD meghirdette a Nagy sütikönyv online tanfolyamot, amit nem akartam kihagyni, mivel a scrapbook előtt nagy sütis-tortás időszakomat éltem. (aztán most az alább hagyott) Szóval van jó pár sütis-tortás képem, és néhány jó kis receptem is, gondoltam itt az ideje albumba foglalni, és nem utolsósorban egy kis lendület sem árt a Sb terén.
Az album készítésekor azonban rá kellett jöjjek, hogy ez nekem nem fog megfelelni a célnak, mivel képtelen leszek átmásolni azt a rengeteg receptet, és a formátuma sem épp legjobban használható a hétköznapokban.
Viszont szuper ajándék album lehet, ajándék recepteknek :) De már ha elkészítem életem legelső albumát, azt nem szerettem volna egyből továbbajándékozni, így született meg a gondolat, hogy a kislányomnak fogom készíteni, aki már akkor a pocakomban növögetett. (gondoltam a fiamnak nem igazán lesz szüksége ilyenekre...bár ki tudja)
Az album most még úgymond egy váz, amibe majd közösen készítjük el Adéllal a későbbiek során a receptkártyákat. Ebbe fognak belekerülni a kedvenc receptek (fényképes receptkártyák), amiket gyerekkorától kezdve készítünk, és majd ha "kirepül" akkor magával tudja vinni, mint egy családi "ereklyét".
Amikor elköltöztem otthonról, nekem egyik dolgom az volt, hogy elővettem anyukám receptesfüzetét, és a kedvenceket átmásoltam magamnak egy kis füzetkébe, hogy nekem is meglegyen. Hát ez valami hasonló lesz, csak amikor majd oda kerül a sor, ő már készen kapja :)

A sok beszéd után jöjjenek a képek:
(néhány kép még hiányzik...befőttben-szörpben nem vagyok gyakorlott :) Mivel anyukám rendszeres befőző, így nem látom értelmét, hogy ezzel foglalkozzak. Majd talán egyszer)
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése