2015. december 1., kedd

Adventi naptár

Idén szerettem volna egy szép textil naptárat venni, amit évről évre elő tudunk venni, ezáltal kisebb hagyományt kialakítani az advent idejére ezen a téren is. De sajnos nem volt rá időm, vagyis alkalmam, hogy körülnézzek, rondát, pedig nem szerettem volna venni.
Olyat szeretnék, ami illik az otthonunkba, és hozzánk is.
Így mivel textil anyagom nem volt itthon megfelelő, és hozzáteszem azért varrásban nem vagyok olyan kreatív, (vagyis inkább a megvalósításban nem vagyok elég technika ismerő) így maradt a papír, amiben kicsit erősebb vagyok, és hát alapanyag is bőven akad itthon.
Ikeás natúr csomagolópapírból készültek el a kis tasakok, fehér domborítóporral hópelyheket domborítottam rá.
Majd sizzix segítségével letekertem 24 nagyobb, és kisebb tag-et kraft kartonból. Ezután gessoval, és bankkártya segítségével lealapoztam a tag-eket, majd kis betűnyomda, glitterpasztás, és gessos stencilezés, dekortapasz, és a nagyobb kártyák készen is voltak.
A kis tag-ekre SF számnyomdával és arany domborporral rákerültek a számok, majd a széleit arany viaszpasztával megkenegettem.
Kis arany zsineggel kötöttem össze a három részt.
Felhasznált anyagok:
- Ikea natúr csomagolópapír
- gesso
- Heidi Swapp confetti stencil
- lézerarany glitterpaszta (finomszemcsés)
- dekortapasz
- metál wax paszta: arany
- Scrapfellow akrilbályegző: Bolondos betűk mini
- Versa Mark vízjeltinta
- Papermania Tinsel gold domborítópor
- fehér domborítópor
- vékony aranyzsineg (rövidáru bolt)

1 megjegyzés: