2015. december 21., hétfő

Karácsonyi scrap posta játék :)

Már másodjára veszek részt a karácsonyi scrap posta játékban.
Izgalmas dolog a várakozás, hogy kinek a nevét kapom meg, kinek kell ajándékot készíteni, és természetesen az is, hogy kitől kapok én ajándékot. Előző évben is izgultam miatta, de valahogy idén sokkal nagyobb kihívásnak éreztem. Talán azért, mert tavaly volt első alkalommal ilyen játék, és akkor még nem láttam a többiek által készített csodákat. Azóta volt egy húsvéti játék is, és kicsit azt érzem, egyre magasabban van a léc.
Azt hiszem emiatt kicsit izgatottabb voltam az én általam küldött ajándék miatt, mint amiatt, amit én kapok :) Azt tudtam, hogy én örülök bárminek, de mi van, ha az enyémnek nem örülnek?
Amikor megláttam, hogy Hornyák Hajnit sorsolták nekem, nagyon felsóhajtottam, mert végre olyannak készíthettem ajándékot, akit egy kicsit ismerek. És mivel Hajni nagy Star Wars rajongó, így azonnal tudtam, hogy valami Star Wars-os dolgot kap tőlem.
Így készült el ez a kis képeslap/dísz...ki minek nevezi. (TIE-vadász)
Kinyitva:
összehajtva:

De amikor elkészültem vele, azt éreztem, hogy hát ez tök jó lett (és magunknak is kell egy, mert a fiam állandóan lenyúlta játszani) de hát ez nem karácsonyi képeslap, vagy ajándék. Így jött a fejtörés, hogy mi legyen.
Már a határidőn túl voltam, mikor végre kitaláltam, hogy egy kis téli alkotócsomagot készítek elő, amit majd szabadon tud rendezgetni Hajni, kedve szerint.
Íme az alap elgondolás, amit persze lehet bővíteni, vagy szűkíteni, átvariálni....:
 És színben, stílusban szerintem hozzá passzoló kis dekorációs csomag:
Remélem Hajni is meglát majd benne valamit, és fel fogja tudni használni :)

És most jöjjön az ajándék, amit én kaptam:
Csizmadia Fáth Edit gyönyörű shadow box-ot készített nekem. Nagy meglepi volt, kalandos úton talált hozzám a csomag (először az előző címünkre vitte ki a postás) és egyébként is azt hittem, hogy egy rendelést véletlenül klub helyett haza küld Edit, szóval tényleg meglepi volt :) Amikor kibontottam, még akkor is először azt gondoltam, hogy na még ez is, a képkeret helyett shadow boxot küldtek véletlenül. Aztán amikor jobban kicsomagoltam, azonnal leesett a dolog, mert megláttam, hogy hát de ez egy kész shadow box, és EZ AZ ÉN SCRAP POSTA AJÁNDÉKOM!!! 
Szóval nagy volt az öröm, vigyorogtam mint a vadalma :D
Edit írta, hogy próbált az én stílusomhoz igazodni :) Amikor elkészült az általam küldött ajándék, egy ideig e mellé volt téve, és hát nagyon összeillettek :) Gondoltam is rá, hogy na ezt most odaadom Hajninak, és magunknak is kell egyet készíteni, mert olyan jól mutat egymás mellett a kettő. Ugyanaz a színvilág, ugyanaz a stílus :)
Szóval KÖSZI Edit!
Szuper lett, és nagyon örülök, még mindig :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése