2013. július 12., péntek

Egy kis előzetes

Készül a nyári dekor, de még sajnos egy két finomítás hátra van. Majd ha teljesen elkészült, hozok képeket is. Jelen pillanatban kicsit megakadtam a készítésében, mert egy két szükséges alapanyagot nem tudok beszerezni. Vagy a bolt átköltözés miatt zárva volt (vagyis még nem nyitott ki az új helyen), vagy nem kapható az adott termék, vagy az időjárás kicsit akadályoz bennünket az itthonról kimozdulásban. Azért gyerekkel ez másképp megy, mintha egyedül fognám magamat, és kimennék a Duna partra gyűjtögetés céljából. Na de remélem hamarosan minden meglesz.
Azért hoztam egy kis ízelítőt az idei színekből, stílusból.

4 megjegyzés:

  1. Aaaahhhh... Tök jó! Igazi tengerparti dekor készül nálatok! Furcsa, nem szeretem a sötétkéket, de ilyenkor, pirossal és fehérrel nagyon hangulatos, és tetszik is.
    A mentőöv miből van? Kartonból? A héten én is szétszabdaltam egy nagy kartondobozt, készült evező, vasmacska és egy délceg cápa is... Hm, még egy mentőöv beleférne.:) Régebben az ajtóra terveztem, hungarocell koszorúalapból.
    A keresztszemes banner is nagyon szép.
    Gyorsan, gyorsan, alig várom a fotókat!:)

    VálaszTörlés
  2. Na hát a kékkel én is hadilábon állok, mármint ezzel a kékkel. de így valahogy most beleszerettem a dekor kedvéért. De csak emiatt. Utána szerintem leteszek róla ismét. Vicces, mert kék csoportban dolgozom az oviban, és úgy utálom az ilyen kék dekorációkat :(((( Még a szék is kék támlájú. Amikor megláttam....pff...
    Szóval a mentőöv és a horgony is dekorgumiból készült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, tényleg, a dekorgumi jó ötlet... A hullámkartonnal eléggé megszenvedtem, talán a dekorgumi egyszerűbb volna.
      Ezt a kéket szokták királykéknek hívni, ugye? Bár most inkább tengerészkék.:)

      Törlés
    2. pfff...nem tudom pontosan mi a neve, én csak szín alapján választottam a készletemből :) Ez az egy sötétkékem volt dekorgumiból.

      Törlés