2013. július 18., csütörtök

Hát akkor megmutatom mire jutottunk:

Mivel a ma vásárolt színes üvegholmi, és az egyéb e havi dekoros vásárlásommal kimerítettem az e havi keretemet ilyen célra, így most pár napig tutira marad a dekorunk változatlan, amit most megosztok veletek.

A bejárati ajtón ez van: 
(orvosi spatulákból és dekorgumiból készült)

Az előszoba komódra is került egy kevés "hangulat"

Közelebbről:
Az ágakat az oviban kiszáradt tujáról szedtem, és itthon megfestettem akril festékkel. Mivel a korall színű (vagy nem is tudom mi a neve az ilyen színnek) festéket odaadtam a bölcsinek, amikor Balázs elkezdett járni (selejteztem itthon, és jópár dolgot elvittem, amiről azt gondoltam, nem kellhet egy jó darabig. És hát csak beszárad úgyis, ha sokáig áll) Szóval ilyen szín híján pirosat, narancssárgát és testszínűt kevertem össze, és kaptam meg ezt a színt.
A bébiételes üvegben homok van és néhány kis méretű kagyló, ha nem látszana.
Homokot is az oviból hoztam, de az olyan csúnya szürke volt, hogy kiöntöttem, és végül hátulról a társasházi homokozóból hoztam bele. Ez valamivel szebb, de nem az az igazi szép sárga.
Ez is vicces volt, mert hétvégén mentem ki délután, és sehol egy gyerek nem volt, én meg ott ültem a homokozóban, és szitáltam a homokot :) Hát ha valaki látott, lehet azt gondolta, valami nincs nálam rendben :)

A fürdőszoba sem maradhatott ki:
A szekrényajtón tejüveg van, gondoltam bevonom csíkos csomagolópapírral, és ide is kerültek dekorgumi rátétek.

És a szoba: 
A csillárról mindig lóg valami nálunk :) A férjem "nagy örömére", mivel, ha kicsit jobban lelógatom, állandóan beleütközik a 192 cm-ével :) Na de hát ez van, miért nőtt ilyen nagyra :) Mondtam, hogy tegyük feljebb a csillárt.

A kiságy fölötti rész, amit mindig tudok dekorálni. Ide nem ér fel Balázs, és szem előtt is van.A felső polc az enyém :) A banner mintája a  júniusi Praktikában volt (keresztszemes minta)

Mivel táblafestéket nem kaptam feketét (csak színes volt) így maradt a fotókarton. De most ezúttal kék, és nem fekete. Erre írtam krétával :)
A háttérben a spatulából készített kerítés, sodort zsinegre ragasztott kagylódíszekkel.


Hát ennyi. Még szerettem volna a polcra egy világítótornyot venni, de még nem jutottam el a Reyher kreatívba, mert a múltkor amikor elmentünk, akkor még nem nyitottak ki. Ma volt az új hely megnyitója, de most tutira nem tudok menni egy darabig.
Illetve még szeretnék egy uszadékfából készült kis vitorlást is készíteni, de először le kell menni a Duna partra, hogy keressünk egy alkalmas fát hozzá. Szerintem ez a jövő héten meglesz. Ha elkészül, majd készítek fotót is róla.






1 megjegyzés:

  1. De jó!!! A korall milyen szuper ötlet! Elraktároztam.:) És megáll az ész: képzeld, _ugyanilyen_ csomagolópapírral vontam be a nappali két vitrines szekrényének ajtaját, csak a piros változattal. Butlersből, ha jó rémlik (eredetileg sárga pöttyös csomipapírért mentem, ami persze nem volt...). Tényleg egy rugóra jár az agyunk.:)
    Vitorlásra nagyon kíváncsi vagyok, láttam pár uszadékfás változatot a neten, nagyon csinosak.

    VálaszTörlés