2013. július 20., szombat

Újabb nagy szerelem

Korábban is keresztszemeztem, de most annyira rákattantam. Olyan jó mintaíveket találtam, hogy nem bírom abbahagyni :) Már vagy 2-3 hete folyamatosan varrogatok. Olyan jó, hogy pár óra munkával egy újabb szépség kerül ki a kezem közül. Hogy eddig miért nem csináltam???
Először ezt készítettem:

De azóta elkészült a már mutatott tengerparti banner, és ovis jelek is. Az utóbbiakat is megmutatom, ha végső formát kapnak. Azokkal kicsit szöszmörögtem, mert nem volt mintaív, így saját kútfőből kellett kiszámolgatnom.
Most pedig egy számomra nagyon áhítottat készítek: Egy főnix madarat. Remélem egyszer tudok szervezni Balázsnak, egy Harry Potter-es bulit :))) Mindenesetre én nagyon vágyom rá, mert nagy nagy fun vagyok :) Szóval a főnix madár már készül rá :) Tegnap beszereztem hozzá fekete aidát, és színátmenetes hímzőfonalat. Hm.....szép lesz nagyon, remélem :) Eddig jól mutat a fekete vásznon, a narancsos-sárgás-barnás szín.
De még annyi szép leszámolós mintát találtam, olyan sok ötletem van velük :))) Csak győzzem csinálni.
Egyébként honnan szoktátok beszerezni a hímzővásznakat? (színes, natur...) Én tegnap csak pislogtam, mikor megláttam, hogy 5000 ft feletti a méter ára. Lehet rossz helyen vettem?

3 megjegyzés:

  1. Jó lett!
    Csak az igazi - teljes képet ki kell varrni, a hátteret is, még ha egyszínű is. / mami

    VálaszTörlés
  2. A gobleinnél igen, de a keresztszemesnél nem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!:) Tudom, bolondság ebben a nagy melegben, de várom a napsütéses, avarrugdosós, ezerszínű őszt... És ahogy látom, nem vagyok egyedül.:)
    A vászon valóban elég drága.:( Főként a szép, finom len hímzővászon. Régen sokat keresztszemeztem, most elkapott a nosztalgia... :) Rengeteg elfekvő hímzésem van, csak varrtam-varrtam, aztán sokból nem lett semmi, mentek a fiókba. És van jó csomó vászon, aida is. Lehet, hogy megvan az esti program: válogatni, nézegetni...

    VálaszTörlés