2012. február 10., péntek

Dallas étterem

Havonta egyszer elmegyünk kettesben vacsizni a férjemmel, és nemrég a Dallas étterembe voltunk. A hely egész hangulatos volt. Nem egy luxus étterem, mivel a benzinkútnak az étterme. De a neve is mutatja, olyan, mint az amerikai filmekben az út széli benzinkúti éttermek. Vannak asztalok székekkel, és vannak boxos beülős részek is. 
Lehet asztalt is foglaltatni. 
A kiszolgálás remek volt, nagyon kedvesek volt a személyzet. Minden asztalnál van pincérhívó, így feleslegesen nem zargatnak, hogy eldöntöttem e már, hogy mit szeretnék rendelni. (ez az én esetemben nagyon jól jön, mert általában órákig töprengek, hogy mit rendeljek, még abban az esetben is, ha neten előre megnézem az étlapot) 
Az étteremnek van külső része is, ami most téliesítve van, így ott is lehet üldögélni. 
Mi hamburgert ettünk, igaz volt stake is, de most konkrétan ezt szerettük volna megkóstolni, mert sokat hallottunk róla. 
Hatalmas hambit kaptunk, stílusosan amerikai zászlóval a tetején. 
A férjem Ray Krebbs Burger-t evett (hasábburgonyával old’s cool buci, 30 dkg marhahús, saláta, cheedar sajt, rántott mozzarella, pepperoni, uborka, hagyma, paradicsom, BBQ szósz, rántott hagyma karika), én pedig Donna Burger-t (old's cool buci, 20 dkg marhahús, saláta, sajt mix, sült hagyma, uborka, hagyma, paradicsom, BBQ szósz) 
Mindkettő nagyon finom, és kiadós volt, és mérete miatt késsel villával kellett megegyük :DDD 
Utána én még megkóstoltam a sajt tortát (mert még sosem kóstoltam eddig) de nekem nem igazán ízlett. Olyan volt mint egy túró torta. Vagyis nem volt rossz, de nem ilyennek képzeltem. (a kekszes alapja kifejezetten nem ízlett) 
De ez nem tántorít el attól, hogy legközelebb is menjünk. 
Még ezeket meg szeretném kóstolni: 
+ BBQ oldalas - Cliff Barnes pácban érlelt porhanyós Ribs, BBQ szósszal spékelve 
+ Jeremy Wendel csülke - Puha csülök hússal, roppanó bőrrel, baconos pürével, barna mártással nyakon öntve 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése