2013. augusztus 12., hétfő

Édes kis semmiségeim :)))

Mondjátok, hogy hülye vagyok, de én úgy tudok örülni minden kis kütyünek :)))

Nem voltunk itthon 10 napig, és ez idő alatt is összegyűjtöttem pár dolgot, mint az alábbi képen látható. :)
Régebben neten találtam egy képet, egy rönkből készült tortatálról, amit apukámnak elküldtem, hogy valósítsa meg. És íme, el is készült :DDD Olyan jóóóóó :)))))
Illetve anyukámtól lelejmoltam egy jó kis üveget is :)

Valamint átruccantunk egy hétvégére Munkácsra, és ott a piacon tudtam sokkal olcsóbban venni Wilton ételszínezőt, és étkezési célra használható filctollat. Még akartam egy fekete tollat is, de sajnos nem volt :( Az ételszínezőt meg már sajnálom, hogy nem vettem más színűt is :( Főleg, hogy volt a pici kiszerelésben is. (hozzáteszem kb egész életemben elég lenne, annyira kevés kell belőle) Na de majd legközelebb, ha megyünk, már tudom, hogy ilyenek is vannak ott, és olcsóbban mint itthon :)))) Ja, és magyar feliratos, így valószínűleg innen szerzik be, de nem értem, hogy tudják akkor ennyiért adni, ha még át is kell vinni a határon. Na mindegy, a lényeg, hogy van :)
Persze a férjem kiakadt, hogy mennyi ideig nézelődtem ennél a standnál, és csak ennyit vettem :)

Nyaralás első napján pedig még indulás előtt elugrottam az Ázsiába, és találtam cake pop sütő formát. 1650-ért. Szuper ár volt érte. Illetve 3 kiszúróra is ráakadtam.
Szoktam készíteni cake pop-ot, de eddig csak kézzel gyúrtam a golyókat. Már régóta nézegetem a sütő formát hozzá, de féltem, hogy nagyon száraz a piskóta amit süt. De nem! A szomszéd csaj vett, és sütött benne, és irtó finom volt. Nem is piskóta, amit lehet benne sütni. Neki volt egy receptje is a sütőformában, amit ide is beírok, mert az enyémben nem volt, és hátha valaki még vesz, és neki sem lesz benne recept.

Cake pop:

9 dkg vaj
9  dkg étcsoki
2 tojás
9 dkg barna cukor (de jó a sima is)
5 dkg liszt

A cukrot, a tojásokkal fel kell alaposan verni, majd beleforgatni a lisztet is. A csokit fel kell olvasztani a vajjal, és a tojásos lisztes keverékkel összekeverni. 180 C-on 15 percig kell sütni úgy, hogy a formákat  csak félig szabad megtölteni, hogy legyen hely a dagadásnak. (24 db-ra elég a fenti adag)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése