2015. június 16., kedd

Kukacka buli

Első gyermekének első szülinapjára szerintem minden anya nagyon készül. Így történt nálunk is. Kb 3 hónappal a születésnap előtt már elkezdtem tervezni a dekorációt, ételeket, meghívót, tortát...persze mindent saját kezűleg kellett (és kell máig is) legyártani. 
A fiam első évében, hónapról hónapra írtam gyermekjellemzést. Szépen leírtam róla mindent, melyik területen hogy áll a fejlődésben (szakmai ártalom :D ) a legutolsó bejegyzés pedig az volt, hogy hogyan szólítjuk őt. Külön apa, és anya. Hát itt az egy év alatt nagyon sok minden előfordult: Nyuszika, Szívecském, Mazsola...., de ami megmaradt egy éven keresztül, az a Kukacka.
Így adta magát, hogy az első szülinap, kukacka buli lesz. Így készült egy sajt alakú torta, színes kis kukacokkal is, és sok sok színes kukacos dekoráció. 
Ezt a hangulatot örökíti meg ez a szintén kihívásra készült oldal, melyen a színek a dekoráció színét adják vissza. 
Akril festékkel festettem a papírra, a virágokat saját kezűleg készítettem, és vízfestékkel festettem meg. A feliratot ezúton is kézzel vágtam ki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése