2015. december 14., hétfő

Fotócserés játék

A decemberi scrap klub, egy rendhagyó, karácsonyozós, eszem-iszom beszélgetős klub volt, sok sok játékkal, ajándékkal, tombolával, szuper hangulattal.
Az egyik nagyon klassz játék a fotócserés játék volt. A táborozók már jól ismerhetik ezt, mert úgy tudom, ott rendszeresen megszervezik, de szuper ötlet volt, hogy itt a klubon is kipróbáljuk. És mivel karácsonyi klub volt, így mikor is lehetne jobb alkalmat találni az ajándékozásra.
Aki részt vett a játékban, el kellett küldjön egy fotót a klub szervezőjének, akik sorsoltak, és mindenkinek elküldtek egy fényképet, amit oldalba kellett foglalni.
Izgalmas feladat volt, néha úgy éreztem, hogy nem is kellett volna jelentkezzek rá, mert nagy falatnak éreztem, hisz más scrappernek még sosem készítettem oldalt. Mi van ha nem tetszik???
Nehezen is indultam neki, nem jött az ichlet. Sokat nézelődtem Pinteresten is, és végül Instán láttam meg egy festett oldal részletet valami külföldi posztban, és az indított el. 
Nem mondom, hogy nem volt kihívás. Komoly kutatómunka is volt benne :P
A megajándékozottat nem is igazán ismertem, a stílusát meg főleg nem. Hiába kerestem alkotásait, nem találtam sehol, pedig minden általam ismert scrap oldalt, ahova töltögetni lehet, végignéztem. (lehet rossz helyen kerestem) Valamint a helyre is rákerestem neten, hogy tudjam hol jártak, hátha ezáltal kicsit jobban fogom tudni visszaadni az élményt.
Végül ez lett belőle: (persze lefotózni elfelejtettem a kész oldalt, így csak utólag kaptam meg a fényképet róla)

Én pedig ezt a gyönyörűséges oldalt kaptam (Fiáth Mónikától). Erről mesélni nem tudok, de az oldal mesés, és magától beszél :)
Ja, és még egy nagyon izgi része a játéknak, hogy minden oldal kapott egy sorszámot, és tippelni kellett, ki készítette. Aki legtöbbet eltalált, az nyert. 32 kiállított alkotás volt. Irtó nehéz volt rájönni. A 9 találatommal 2. lettem, ezzel szert tehettem egy szuper arany StazOn-ra :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése