2013. október 28., hétfő

Nem faragok, díszítek

Az idén már akkora Balázs, hogy eldöntöttem, veszek faragni való tököt ősszel. Az egyik ovisom anyukája szólt, hogy ne vegyünk a csoportba, mert ő hoz, mivel a nagypapa direkt ültetett halloween tököt a kertbe, hogy ősszel legyen bőven. Így egyszer csak beállított egy csomó tökkel. Hozott minden csoportnak, és  nekünk is. Úúúgy örültem :)
Szóval így lett tökünk az idén. Jövőre ültettetek én is apukámmal. Remélem nem felejtem el. Utána meg már a saját kertünkben fogok én is ültetni :)
Először csak a bejárati ajtóval szembe letettem az egyik kis sarokba, aztán rájöttem, hogy máshol nincs is igazán megfelelő hely itthon ahol tarthatnám, így ott maradt, és legalább amikor belépünk, egyből egy kis ősz fogad minket. 
Tartogattam, tartogattam, nézegettem, hogy mi is legyen a sorsa, faragjam, vagy fessem, vagy díszítsem???
Az ovis tököt csütörtökön kifaragta a kolléganőm, és ma amikor bementünk, iszonyat mód megpenészedett. Az orrlyukat teljesen behálózta a penész. Hát elég félelmetes tökfej lett, meg kell hagyni. Szóval ment is a kukába.
Így el is döntöttem, hogy mivel én még szeretném élvezni a tök szépségét az előszobában, így nem faragom. 
Ez lett belőle:

Nekem tetszik, olyan Halloweenes :))) Nagyon félelmeteset nem akartam, hisz Balázs még kicsi, így próbáltam olyat, ami neki is tetszene. És bevált, mert amikor meglátta, ott ücsörgött előtte, és nézte. Igaz a denevért gólyának mondta, de hát na...már tudja, hogy az denevér.
Régi Praktikából vannak a sablonok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése