2014. május 26., hétfő

Májusi scrap klub

Tegnap este volt a májusi klub. Szuper volt. Rengetegen voltunk. Még ennyien sosem.
Most kötött projekt volt, nem csak szabad alkotás. Betsie (ő szervezi a klubot) kitalálta, hogy shaker box-os képeslapot készítsünk. Levezényelte az egészet profi módon. Nagyon élveztem. Jó volt a hangulat, és tanultam egy újabb dolgot :D
Szerintem szuper lett, tuti készítek majd még hasonlót, mert rengeteg lehetőséget rejt. A Pinterestet bújva rengeteg inspiráló ötletet lehet találni.
Ez készítettem ez alkalommal:
Nekem nagyon tetszik, úgy érzem fejlődőképes vagyok :D
A polaroid keret, és a felirat NőiCsizmától van. Nagyon szeretem ezt a keretet, szuperül lehet vele dolgozni.
A Baker's twine (pékzsineg) Karcsitól. Pár hónapja összefogtunk a scrapbookos csajokkal, vettünk pár tekercset, és elosztottuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése