2015. augusztus 12., szerda

KaiserCraft: Hello Baby PL kártyák

Úgy döntöttem, belevágok a PL-be (Projekt Life), méghozzá a gyermekeim első életévét fogom ebben a formában albumban dokumentálni. Hihetetlen sokat nézelődtem, hogy mi lenne a legmegfelelőbb forma és terjedelem, és úgy döntöttem, hogy a 6x8-as Sn@P album lesz a befutó. 
Ezt követően jött a kérdés, hogy legyen-e kártyakészlet, vagy készítsek saját kezűleg. Sok sok fejtörés, és nézelődés után, mikor már azt hittem nem találok olyan színvilágot, a fiam albumához, amit szerettem volna, rátaláltam a Hello Baby kártyákra, viszont a teljes készletet sehol nem tudtam megnézni, de azért reméltem, hogy nem lövök bakot.
Most, hogy kézbe vehettem, nagyon tetszik :) Megmutatom nektek is, minden darabját! A lányos színek persze nem kerülnek majd bele, azok majd jók lesznek valami másra.
3x4 és 4x6-os készlet átlapozását találhatjátok a felvételen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése