2018. január 6., szombat

Scrapfellow KCS 2018

Nagyon nagy öröm ért nemrégiben,  ugyanis bekerültem a Scrapfellow (magyar scrapbook alapanyagokat gyártó és forgalmazó cég) 2018-as Kreatív Csapatába. November elején írták ki, hogy bővíteni szeretnék a csapatot, így gondoltam megpróbálom, hisz veszíteni valóm nincs.
December első napjaiban érkezett az értesítő email, hogy sikerült. Hát mondhatom, felsikkantottam az esti órákban a levélolvasás közben. A szívem úgy megdobbant, hogy ihaj. Alig hittem a szememnek, így biztos ami biztos 2x is elolvastam, hogy nem értettem valamit félre véletlenül?
Mivel én alapból egy kreatív csapatjátékosnak tartom magam (munka terén is) így most nagyon örülök ennek a lehetőségnek, mivel 2015 januárja óta itthon vagyok a második, illetve harmadik gyermekünk születése végett, és hiányzik ez a fajta csapatmunka.
Ez a lehetőség nekem is új lendületet ad a kreatív alkotás terén. :)
A Scrapfellow galériába feltöltött alkotásaimat itt találjátok, de terveim szerint ismét aktívvá fog válni a blogom is, ennek örömére :)
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése