2013. június 16., vasárnap

Apák napja

Június 3. vasárnapja apák napja. Amióta megszületett Balázs, úgy vagyok vele, hogy  ha már van anyák napja, akkor mi megünnepeljük az apák napját is, hiszen apja is van a gyereknek, ő is megérdemli.
Nem nagy buli, nem nagy készülődés, csak kicsit felturbózzuk a vasárnapot.
A falra felkerült egy kis dekoráció, és készítettünk Balázzsal egy kis ajándékot apának, amit be tud vinni magával az irodába, hogy tudjon büszkélkedni kicsit :)
A nyomtatható banner-ek netről vannak. A fénykép Balázsról két hete készült lagziban, és hát az ajándék kép háttere Babóca saját keze munkája, Ikea képkeretben.
A fénykép melletti szöveget itt találtam. 
Mindenesetre nagy sikert aratott, Apának nagyon tetszett, egyből mondta, hogy beviszi az irodába :)
Ebédre pedig gondoltam megpróbálkozok egy sztékkel. Háááát.....megettük, de nem volt éttermi minőségű, pedig nagyon igyekeztem. Annyit olvastam utána, és a hentessel is beszéltem, akitől a húst vettem, de itt bizonyosodik be, hogy a jó szték elkészítéséhez tapasztalat szükséges, és sok próbálkozás. Kb 3. alkalommal készítettem, de ez sem lett olyan igazi, szájban szétolvadó, pedig nagyon igyekeztem. Azért Dani értékelte, mondta, hogy nem rossz egyáltalán, és a szándékot is díjazza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése