2013. június 16., vasárnap

Balázs 1. szülinapja (2012. aug.)

Téma: Kukacka buli (mivel nagyon sokszor Kukackának szólítottuk, mert olyan kis sajtkukac volt :) )

Szűk családi körben ünnepeltünk, gyerekeket nem is hívtunk, csak a nagyszülők voltak, és a keresztmamájáék.

Meghívó:
Szobadísz:
Konyha:
Mivel nem ebédre hívtuk őket, így csak amolyan party falatokat készítettem: 4 féle sajtból sajtfalatok, fasírtgolyók, saláta, tonhalkrémes falatkák, olajbogyó, ropi, pogi, és ami az asztalról lemaradt, de később odakerült: hosszú gumicukrok, és mini panna cotta.
Torta:
És az ünnepeltünk :)






3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Csodaszép a kicsi fiad!:) És mekkora ötlet a torta!

    Közben megnéztem az Amazonon a drink dispenser-t, és találtam is egyet, amit az Amazon szállít ki:
    http://www.amazon.com/gp/product/B004W4JGN2/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER
    Szerintem csinos, és postával-mindennel 45 USD-ért idehozzák.:) Megnéztem, hogy ez hogyan alakul, ha kettőt rendelünk (bár nem tudom, merre laksz), de úgy is ugyanennyi, szóval nem éri meg... De ez az ár talán még beleférhet, ha itthon kapható volna, szerintem nem lenne ennél olcsóbb. Jaaaa, és 1,5 gallonos, ami, ha jól néztem, kb. 5,5 liter.:)

    Bevallom, én ezt is nézegetem: http://www.amazon.com/gp/product/B00B80TJX0/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER
    :)

    Vica

    VálaszTörlés
  2. Az igazat megvallva, konkrétan ez annyira nem tetszik, de igen, ilyen üvegre gondoltam. Egyébként van egy barátunk az USA-ban, és mondta, hogy ha kell valami, akkor odarendelhetjük hozzá, és ő elküldi, hátha olcsóbban tudja postázni. Ez mondjuk csak abban az esetben él, ha több helyről vásárolunk. Akkor ő összecsomagolja, és elküldi egy csomagban, egy költséggel. Még nem éltem a lehetőséggel, mert még most hétvégén mondta, de szerintem fogok. Egyébként Bp-en lakunk, de Mo-on belül azért jobban megoldható a szállítás.
    Ja és a kis befőttes üveg is tetszik naggggyoooon!!! Meg van olyan is, aminek virág minta van vágva a kupakjába, és közepébe lehet tenni szívószálat. Az is szuper :D
    Szóval simán benne vagyok a közös rendelésbe, ha találunk valamit, és megéri elhozatni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy néztem, a többi vagy jóval drágább (és nagyobb), vagy nem hozzák el ide.:( Érdemes azokat nézni, ahol az Amazon a szállító. Még nézelődöm.:)
      Igen, a mason jar, a szívem csücske nekem is, a szívószálas tetővel... Meg a sima tetővel, és van szolárlámpa-tető is... Mint Gombóc Artúr a csokival, mind jöhetne.:)

      Törlés