2013. június 16., vasárnap

Utóbbi egy év

Eléggé elhanyagoltam ezt az oldalt. A lelkesedésem alább hagyott, és inkább a Hoxa naplókba írogattam. Ott csoportosítgattam, kategorizáltam.... De lehet most kicsit felpörgetem ezt is, most érzek hozzá affinitást, és egyébként is jön a nyár, jön a szabadság, nyári szünet.
Ami ez idő alatt történt, visszamentem dolgozni, Balázs pedig 17 hónaposan elkezdett bölcsibe járni. Azóta káosz uralkodik itthon, az életünk a feje tetejére állt.
Elég nehéz a sok betegeskedés, táppénz, túlórázás mellett beállítani egy rendszert az életünkben. Sajnos február óta ez nem sikerült. A háztartásra minimális időm marad, kreativitásra szinte semmi, mindamellett Balázs maximálisan leköti az energiámat, így ha itthon vagyunk, akkor sem tudok haladni a munkámmal úgy, ahogy szeretnék. De hát ez az élet rendje :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése