2013. november 8., péntek

Indul a karácsonyi készülődés

Tudom, tudom, még az ősz végét élvezhetném, és novemberben ne készülődjek még a karácsonyra.
De miért is ne? Végül is már az őszi dekorálást letudtam, nem áll szándékomba új projektbe kezdeni. Így marad a következő ünnep, vagy ünnepkör, a karácsony.
Ma elkészült az első mű, már ha ezt lehet így nevezni.
Hogy miért is ezzel kezdtem?
Tavaly nálunk volt egy Mézeskalács party, és az olyan jól sikerült -mármint ezzel nem magamat akarom fényezni, hanem az ötletet- hogy megbeszéltük, ebből hagyományt kellene teremteni. Így az idén már egyből két összejövetelt fogunk tartani :)  Egy barkácsolgatósat, és egy süticseréset.
Az ötleteket bedobtuk a közösbe, és az egyik választott a betlehemes kép lett, amihez is én viszem majd az eszközöket, és magát a technikát is. Így gondoltam illő előtte kipróbálni egy két variációt. (leaglább lesz ajándékba is :)
Volt itthon egy ilyen Ikeás keretem, első körbe ez volt a próbaalany.
A sablont neten találtam, valahol a Pinteresten, de most nem találom, hiába keresem :( Ha meglesz, belinkelem. Kinyomtattam, kivágtam, körülrajzoltam az öntapadós műanyagon, és azt is kivágtam. pfff...és még hol vannak a királyok, a pásztorok, és az állatok. Na most jönne jól egy Silhouette vágógép. Ha jól tudom, az pont ilyen munkák megkönnyítésére való.
Egyébként nekem kicsit valami még hiányzik a háttérből. Túl fehér, túl snassz. De még nem tudom mi.
Ki fogom próbálni fehér-piros kombinációban is, (fehér keret, piros háttér, fehér alakok) mert az idén ilyet tervezek itthonra mindenből. Ráadásul a fehér kereten sokkal jobban érvényesül a dekortapasz.

Ötletadó ez a két kép volt, és igazából a Csajok az alsó, több alakos képre voksoltak, de még nem tudják mire vállalkoznak :) Kisollóval ennyit kivágni....


Ja és eddig még nem találtam olcsóbb keretet, amibe beleférne az a sok alak olyan hosszan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése