2015. július 9., csütörtök

Húsvéti mini album

A júniusi budapesti scrapbook klubon, Juli egy minden oldalról nyíló csiki-csuki albumbetét elkészítését mutatta meg nekünk. Ott csak a vázat készítettem el, melyhez semmi másra nem volt szükség, mint 1 db 12'-es alapkartonra. Én ez úton fehéret használtam, mert az mindenhez tökéletesen illik.
Az albumka feldíszítve jobb lett,mint gondoltam, így végül önálló album funkciót fog betölteni. Jelenleg még mindig a szüleimnél vagyunk, így azokból az alapanyagokból kellett gazdálkodjak, amiket elhoztam. Otthon, lehet még lett volna egy két kis díszítés, de szerintem így a maga egyszerű, letisztult formájában is épp megfelelő lesz :) Végül is nem kell mindent túlgondolni.
Hozzáteszem, itt mindenki oda volt érte, csak sajnos a nyitogatással, hajtogatással nem nagyon tudtak mit kezdeni :P (egyébként elsőnek a Juliénál én is elakadtam kicsit)
Na de most már befogom a számat, és jöjjenek a képek:

 Ide került a kisfiam által mondott idei locsolóvers: 

 Az épp akkor illatozó virágok is belekerültek:

A szokásos tojáskeresés a szüleim udvarán:



Öcsém kis családja (sajnos rólunk nem készült közös kép :( )

És az elmaradhatatlan nyuszi simogatás, már ha ő hozta a tojásokat ;) 
Mivel apukám nyuszikat tart, így eddig mindig volt kis nyuszi ez alkalomra :)




Felhasznált alapanyagok:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése