2015. július 16., csütörtök

Icipici anyák napi minialbumok

Abban a szerencsés helyzetben vannak a gyermekeim, hogy mindkét nagymamájukat ismerhetik, és ráadásul mind a négy dédnagymamájukat is :) Így nem hagyhattam ki, hogy az anyukám mellett anyósom, és legalább a két "gyakran" látogatott dédimama is kapjon egy kis emléket, minialbum formájában anyák napjára.
Tudom a másik két dédinek is kellett volna, de most csak ennyire maradt időm.
Anyukám egy "nagy" albumot kapott, a többieknek ezt az 3'x3' cm-es minikét készítettem el. Fotó csak kettőről készült, mert a 3.-at az autóban anyósomék fele fejeztem be, amikor mentünk egy családi ünnepségre. (Kis fekete retikül rejtette a glossyt, és a gelatost, valamint az albumot és a szivecske chipit :D a férjem mondott is egy cifrát, mikor meglátta, mit szedegetek elő a kis táskámból)

Íme a két dédimamás albumka:
Az album alapjának elkészítését itt találjátok.
Egy db 12'-es papírból készül a belseje, ráadásul nagyon gyorsan. Én altatás alatt kettőt megcsináltam.
A díszítést egyiknél sem vittem túlzásba, a fényképekre akartam a hangsúlyt fektetni.
A rózsaszín album fedelét gessoztam, majd nyomdáztam, picit gelatosoztam, és rákerült egy megfestett, picit betűnyomdázott, és glossyval domborított szépséges NCSD szív, egy kis arany zsineg masni, és néhány körömlakk pötty.
A belsejébe a fedőlapon már használt betűnyomda, virág chipik, és géz darabkák adták a díszítést.

 A második album fedele sokkal letisztultabb lett (ez volt az első egyébként). Ezt nem is magyaráznám,mert látható, mi van rajta. A belsejébe papírvirágok, fehér cérna gubanc alátéttel került, és ami a képen nem látható (újrafotóztam, de nem találom a képeket) minden oldalra írógéppel írt pici szócímkék kerültek a virág mellé.

Akinek mini albumra van szüksége, és gyorsat szeretne, mindenképpen próbálja ki ezt. Egyrészt pofon egyszerű, másrészt nagyon kis cuki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése