2015. július 31., péntek

Tintapárna összehasonlítás, színminta

Többször gondba voltam már a tintapárnákkal, mert megrendeltem, és a színe egyáltalán nem olyan volt, mint a webáruházban. Ok, ok...tudom, hogy ez a képernyő beállítás miatt is lehet, de azért mégiscsak csalódás volt már pár alkalommal.
Így egy őszi scrapbook tanfolyamon, amikor rengeteg tintapárna volt a rendelkezésükre bocsátva, elkezdtem színmintát pecsételgetni egy papírra. Ezt követően itthon készítettem egy kis füzetkét, és amikor volt lehetőségem új tintapárnát kipróbálni, belepecsételtem egyet, és mellé írtam a nevét is, így ha szükségem lesz valamilyen színre, akkor a színmintám alapján akár választhatok is, és akkor már tuti nem érhet csalódás.
Sokszor még az is jól jött volna, ha valahol látok egy összehasonlító táblázatot különböző tintapárnákról, és legalább viszonyítási alapom lett volna.
Én most ez utóbbit készítettem el a sajátjaimmal.

Közelebbről 1.2. sor
 3.4.5. sor
Közelről a tintapárnák 
(a Pretty Color-nak nincs szín elnevezése, emiatt nem fotóztam külön)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése