2015. szeptember 5., szombat

Mixed Media tanfolyam

Tegnap este részt vettem a NCSD által meghirdetett Mixed Media Lépésről Lépésre Workshopon, melyen az alábbi vászon képet készítettem. Kicsit bizonytalan volt, hogy el tudok e menni egyáltalán, mert egész héten beteg voltam, de péntek reggelre hála Istennek sokkal jobban lettem, és a tanfolyam pedig egyenesen felfrissített :)
Szuper jó volt, fantasztikusan éreztem magamat, a jó társaságban, és a közös alkotás közben.
Nagyon tetszett a WS anyaga, miszerint a fehér és az arany vonalon haladunk mindvégig. A vászonkép elkészítésénél az Edit által hozott képet kellett lemásoljuk, amihez ő folyamatosan adta az instrukciókat, így lépésről lépésre felépíthettük a saját másolatunkat. Ahhoz képest, hogy a feladat az volt, hogy a minta oldalt másoljuk át, ahányan voltunk, annyi féle alkotás készült, mivel mindenki kicsit beletett a stílusából, egyéniségéből.
A négy órás tanfolyamról egy szuper vászonképpel, két csupa festékes, és csillámos kézzel, valamint nagy vigyorral az arcomon távoztam, szóval megérte. :)
Felhasznált termékek:
  • 20 x 40 cm-es feszített vászon
  • NCSD stencilek (csipke, damask, pillangó, pöttyös )
  • NCSD Rózsakert gyurma dísz
  • NCSD indás chipboard
  • Pentart 3D ragasztó
  • Pentart metál arany dekorfólia
  • Pentart media glue
  • Pentart arany glitterpaszta
  • Pentart arany wax paszta
  • Pentart gyöngy toll fehér
  • Pentart media texture spray fehér
  • Pentart gesso
  • maszkoló szalag
  • öntapadós rácsos szalag (festő boltban beszerezhető)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése