2015. szeptember 1., kedd

Scrap gyakorlat újratöltve

Nyáron nem sok időm volt alkotni, azonban ma elkezdődött az óvoda, és Balázs ismét oviba töltötte a nap egy részét, így a napom valamelyest felszabadult. 
Már lélekben készültem erre a napra, mert hiányzott az alkotás. Így a tegnap este, vagy ma reggel feltöltött NCSD scrap gyakorlatnak azonnal nekiültem, amint Adél elaludt. 
Olyan jól esett, teljesen kikapcsolt.
Nagyon tetszett a Flóra által választott lifetlendő oldal. Sosem készítettem eddig még olyan oldalt, vagy albumot, amihez papírkészlethez készült papírdíszeket használtam volna. De most elővettem a júniusi Scrap bolt pályázat nyereményemet, és nekiestem az oldalnak. Tényleg szuper a kész dekorelemekkel dolgozni :)
Ez lett a végeredmény: 
A készlet amiből készült:
Liftelendő oldal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése