2015. szeptember 26., szombat

Szeptemberi Scrap bolt kihívás

A kihívásra készítettem el az alábbi oldalt, a következő kritériumokat figyelembe véve:
- 8,5x11'-es oldalméret
- hosszabb komment látható helyen
- címfelirat, és dátum is legyen rajta
- arany szín legyen az oldalon
Az oldalt A4-es méretben készítettem el praktikussági okokból. Egyszerűen azért, mert ezt tudom lefűzni megfelelően.
Három dolgot mindenképpen szerettem volna használni, az egyik a vadiúj buborékos stencilem, a másik az szintén új Chameleon filctollam, és a pausz papír.
A pausz papírt a komment alapjául használtam, így fotózáskor nagyon nehezen tudtam visszaadni a szöveget, egyrészt mert az írógép szalag kicsit kopottas már, másrészt a pausz nem fekszik rá teljesen az alap papírra, mivel csak itt ott van leragasztva.  Igazából csak a közeli képen látszik valamennyire. Élőben azért ez jóval szebben, élesebben látszik.
A buborékos stencillel megküzdöttem, mert egy nagy csalódás volt. Amennyire vártam, hogy megérkezzen, és használhassam, annál nagyobb volt a csalódás amikor kibontottam. Lehelet vékony, és nagyon puha anyagból van, így az első próbálkozásom, miszerint gessoval fogom használni, dugába dőlt, mivel nincs magassága a stencilnek :( 
Így maradt a ceruzával körök átrajzolása, majd a Chameleonnal szép színátmenetesre színezés.
Ezt követően Versa Mark tollal itt ott a körvonalat megrajzoltam, majd arany domborporral domborítottam. Végül glossyval néhány buborékot domborítottam.
A fotóra ragasztottam egy arany füstfóliázott keretet, amire rákerült a dátum is. A fotó két sarkához került arany fehér chevronos dekortapasz.
A fő címfelirathoz a betűket sizzixel vágtam ki fehér kartonból, majd arany domborporral azt is domborítottam. 
A cím további részéhez betűmatricákat használtam.
Miután mindez felkerült a papírra, még valamit hiányoltam az "élmény" szó alól, így oda egy nyíl került, amit először Chameleon filctollal színeztem, majd kopottasan aranyfóliáztam. Így vált számomra befejezetté az oldal.
Felhasznált eszközök:
- fehér alapkarton
- pausz papír
- Pentart arany füstfólia
- dekortapasz
- öntapadós betűmatricák


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése