2013. szeptember 8., vasárnap

Kiszúrók

Ma összeszedtem minden kiszúrómat, és átnézegettem, hogy mik vannak. Hát azt hiszem el vagyok látva elég jól, csak már a megfelelő receptet kell megtalálnom. Vagy egy éve találtam neten a sugar cookies-ra, és annyira megtetszett, hogy én is tökéletesíteni szeretném!!! Mármint a tudásomat, hogy szépeket tudjak készíteni.
A keksznek megvan a már korábban leírt vajas recept, mézeskalácsnak szintén van egy szuper Nagyitól, (ha aktuális lesz, azt is leírom) csak a máz, ami megadná a kekszek szépségét nem jön össze. :(

Egyszer a Tv-ben Nigella főzőműsorát néztem, amiben valami kekszet készített, és megmutatta, hogy mennyi süti kiszúrója (cookie cutters) van. Mondta, hogy ebből sosem elég, nem tud leállni. Ha valami újat meglát, akkor megveszi. Hát kicsit én is ezt érzem most. Na de azért minden újat nem veszek meg én sem, csak folyamatosan gyűlik. Egy éve ebből a készletből csak 15 db volt meg: néhány szokványos karácsonyi, a piros dupla kiszúrók, és a kör alakú szaggatók. A többi azóta vándorolt hozzám. 
Az eddig összegyűjtött készletem :)

De azért őt felülmúlni lehetetlenség :) Több mint 1000 kiszúróval rendelkezik :)))
Egyébként érdemes olvasgatni az oldalát, mert nagyon szépen szemlélteti a technikát, és irtó kreatív a nő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése