2013. szeptember 30., hétfő

Tádám :)

Ma megünnepeltem, hogy végre letudtam egy határidős munkát, és mivel ennyi szabadidőm volt, ráadásul gyerekmentes, befektettem egy napi bérletbe :) és körbejártam néhány rég áhított boltot.
A Culinarisban átvettem a megrendelt Candy corn cukorkákat. 


Hozzáteszem, hazaértem, és még kabátban felbontottam az egyik csomagot, hogy megkóstoljam, olyan régóta pályázok már rá. Még szerencse, hogy Vica megrendelte nekünk, mert összesen 10 csomaggal hoztak a boltba, amiből én 8-at ma átvettem :) Kemény 1100 ft volt csomagja, ami nem kis összeg, de mivel tengerentúlról hozzák, és csak ilyenkor halloween idején, így gondoltam adunk az élvezeteknek, és megkóstoljuk. (na de félreértés ne essék, nem az enyém mind a 8 csomag, az kicsit luxus lenne. Csak én vettem át)
Mivel egy csomó félbemaradt projektem van, így elmentem a Rayher kreatívba is, de sajnos nem találtam jó scrap papírt, mármint olyat, ami illene a terveimhez. De azért volt egy nagyon szép, amit nem hagyhattam ott. Illetve a varrógépcentrumban beszereztem a legolcsóbb fonalak közül négy színt :) Na kitaláljátok, mi lesz belőle? :)




2 megjegyzés:

  1. De vágyok én is olyan cukorkára, kár hogy itt vidék nem lehet kapni, kár h Mon se:(

    VálaszTörlés
  2. Mi lesz belőle?:) Halloweenre pompomgirland? Vagy miiiiii? :)

    VálaszTörlés