2013. december 19., csütörtök

Mézeskalács fenyőfa

Az idei karácsonyi készülődés nem sikerült túl jól :( Sajnos szinte semmit nem tudtam készülni, semmire nem jutott időm. Viszont szerencsére  volt egy előre megbeszélt barkácsolós délutánunk, esténk a barátnőimmel, és legalább ott alkothattam valamit.
Ez készült:
Már szemezgettem vele pár éve, de valahogy sosem jutottam el addig, hogy meg is vegyem a hozzá szükséges kiszúró készletet. (ugyanúgy, ahogy a mézeskalács házikóhoz sem) 
Viszont Ilcsi barátnőm beszerzett tavaly egy készletet, és idén bevállalta, hogy megsüti az alapokat, nekünk csak díszíteni, és összerakni kell. Így végre elkészíthettem a rég áhított fácskát. Szerintem cuki lett, és igazán jól illene egy mézeskalács házikó mellé. Na de hátha jövőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése