2012. január 22., vasárnap

Cukiságok

Tegnap este barátnőkkel ellátogattunk a La Delizia cukiba. Vagyis ők nem is cukrászdának hívják magukat, hanem kekszmanufaktúrának, mivel kínálatuk alapját a különböző saját készítésű kekszek adják. Az egyszerűbb linzertől a már már extrémnek számító tökmagos-chilis tallérig, igen színes a palettájuk. Mindemellett sós nassolnivalókat is találhatunk, melyek közül a kakukkfüves grissini vitte a pálmát többünknél. Mindezeket válogatásként lehet kérni, tehát a mérlegre kerül egy tányér, és amit kérsz, azt lemérik. Egy darabot is lehet kérni kekszenként, mivel egy árban vannak. Így én is végig tudtam kóstolni a számomra szimpatikusokat, és ha legközelebb arra járok, akár útravalóként is beugorhatok 10 dkg sós, vagy édes nassért, már tudni fogom mi az, ami igazán ízlett :)
                                       (a telefonom sajnos csak ilyen képet képes produkálni, de azért a lényeg látható) 

A kekszek mellett poharas krémeket, és süteményeket  is kóstolhattunk, és mivel 7-en voltunk, szinte mindent végig ettünk :D A poharas brandys-vaníliás-csokis-narancsos krém, valami fantörpikus, de állítólag nagyon finom volt a narancsos mascarponés tortácska is. (mindkettő szerepel a fotón)
Inni pedig kávékülönlegességek (koffein mentes is) és teák közül lehetett választani. Hozzáteszem a teát nagyon gusztán szervírozzák. (fotón)
Ketten dolgoztak aznap (gondolom máskor sincsenek többen, mert mi szombat este voltunk) egy férfi, és egy nő, de mindketten nagyon kedvesek, figyelmesek voltak. A kiszolgálás tökéletes volt, a megrendelt  finomságot felhozták az asztalunkhoz, nem nekünk kellett a lépcsőn egyensúlyozgatni vele. Indulás előtt nem sokkal ketten kértek 2-2 dl vizet még, és a csaj mondta, hogy hoz inkább mindenkinek. Jól is esett a sok rágcsálás után. (máshol inkább rendeltetnek még egy pohár ásványvizet, vagy tudom is én mit). 
Szóval nekünk nagyon bejött a hely, jól éreztük magunkat, mondjuk jó volt a társaság is. 
Aki este fele szeretne menni, az jobban teszi, ha foglaltat asztalt, mert estére teljesen megtelt a kis helyiség. Nagyon nagy forgalmuk van, pedig egy pici eldugott hely. Én simán el is mentem mellette, amikor oda siettem, nem vettem észre, pedig meresztettem a szememet ezerrel, hogy észre vegyem hová kell menni, mert késésben voltam.
Szóval csak ajánlani tudom.

Ja, és végre sikerült megkóstolnom a macaront. Már csak induláskor vettem észre, hogy árulnak (csak csokisat) így haza hoztam, és ma ebéd utánra megtartottam. Nagyon finom volt, Kívül roppan, belül krémes :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése