2012. január 18., szerda

Kórházi batyu kiegészítése

Gondolom mindenki kap majd a védőnőjétől listát, hogy mi mindent pakoljon be a kórházi csomagba. Néhány hasznos dologgal még én kiegészíteném ezt:
-Vigyél magaddal wc ülőkére helyezhető papírt. Ez nagyon jól jön. Dm-ben lehet kapni 10-es kiszerelés. Szerintem egy csomag elég, nekem maradt is. Úgysem teszed mindig oda, néha felé is tudsz állni.
- hálóing: nekem 3 volt, és amikor elhasználtam egyet azt a férjem hazahozta és kimosta, másnap visszavitte nekem. (több felesleges) Ja és az első, második nap valószínűleg véres lesz kicsit. Én a kínaiban vettem 1200 ft volt darabja.
-vigyél olvasnivalót! Vagyis én, hogy egy nappal később jöhettem haza, már néha unatkoztam, pedig nagyon jók voltak a szobatársak, és kettőt korábbról ismertem is, tehát még volt közös témánk is.
- Nekem a Tenna Lady betét jött be a legjobban (legnagyobb!!!). De nem kell extra sok csomaggal vinni. Én egyet vittem, és a férjem hozott utána még egy másik fajtát, de azt nem szerettem. Szóval 2 csomag elég szerintem.
-Tegyetek be vagy 2-3 ásványvizet mindenképpen, mert kell az első nap (mindenki azzal fog foglalkozni, hogy iszol e eleget) Szóval nagyon sokat kell inni, 2-3 litert mindenképpen, hogy beinduljon a tej.
- Párna, amin tudsz pihenni, és aminek neki tudsz dőlni napközben. A kórházban nem túl ideális a párna ezekre a célokra.
-2 tekercs wc papír kelleni fog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése