2012. január 23., hétfő

Muffin alap recept

Már nagyon sok muffin alapreceptet kipróbáltam, és nekünk ez ízlett a legjobban. A képen látható muffin természetesen már fel van kicsit turbózva. Elsőnek leírom az alap receptet, majd a felturbózott változatot is :D

Hozzávalók:
25 dkg Rama
4 tojás
25 dkg cukor
25 dkg liszt
csipet só
kiskanál sütőpor
2 cs. vaníliás cukor

Elkészítése:
A Rama-t, a tojásokat és a cukrot kikavarjuk, majd ezt követően minden más hozzávalót hozzáteszünk, és tovább kavarjuk. Muffin kapszlikba adagoljuk, és 180 fokon, közepes sínen, alsó felső sütéssel (nem légkeveréssel, mert az hamar megpirítja, és a belseje nem sül át) sütjük.

Megjegyzés:
Ebbe az alap receptbe én mindig szoktam tenni csokidarabokat, és néha vörös áfonyát, mogyorót....bármit a mi itthon van. Mivel  a férjemnek ez a kedvence, és én már nagyon unom, így a fele adagot így készítem el, csokidarabokkal, majd miután azt kiadagoltam a kapszlikba, a másik felével kísérletezgetek. Jelenleg a képen látható a favorit nekem. Még tettem bele keserű kakaóport, mandula darabokat, és mandula aromát, majd a tetejét bőven megszórtam szeletelt mandulával. Nagyon finom lett szerintem.
De érdemes más hozzávalókkal is kipróbálni.
Kíváncsi lennék, ki mivel készítené el?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése