2012. február 14., kedd

Csokikosár






Még nyáron vettem ezt a csokikosár öntő formát, de még eddig nem próbáltam ki sosem. Ma eljött ennek is az ideje. Persze nem kaptam a közértben mascarponét, mert tiramisu féleséget szerettem volna bele tenni, de így más került bele.

Íme:
Kiöntöttem  a csokikosarat, majd félig töltöttem csokipudinggal (miután kihűlt a puding, összeturmixoltam, hogy krémszerű legyen, és azt töltöttem bele) Majd hideg tejberizst halmoztam a tetejére. Csokilevéllel díszítettem. (ezt is előre elkészítettem)
Mivel a csokikosár elég tömény édesség, legközelebb valami kevésbé csokis, édes tölteléket kell bele tenni. (pl csak tejberizst, vagy bogyós gyümölcsöt vanília pudingon) Nekem így egy kicsit sok volt a csoki, és csak a kosár felét tudtam megenni, de a férjem, annak ellenére, hogy nem egy nagy édességevő, megette az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése