2012. február 3., péntek

Mai "szépség"

VÉGRE eljutottunk egy kicsit shoppingolni Balázzsal. Olyan jó volt, már úgy vártam, hogy nálunk legyen az autó, és mobilisabbak legyünk.
Vettem egy csomó apróságot magamnak. Indulás előtt kifosztottam a kis malackámat, amiben a 100-asok gyűlnek. Volt benne kereken 5000 ft, és ezt mind el is költöttem :DDD sok kis apróságra.
A Rossmann-ban vettem Essence termékeket (olcsók, de jók) szemhéjpúdert (399.-), hármas korrektort (849.-), tust (399.-), szájfényt (ez akciós volt: 299.-) és egy satír ecsetet (499.-). A Marionnaud-ban pedig egy alapozó ecsetet (1310.-) és egy ferde pirosító ecsetet (2020.-) Itt kaptam még illatmintát, és krém mintát is ajándékba. Remélem az utóbbi két ecset jó lesz. Vagyis a pirosító az egész jónak tűnik, kecskeszőrből készült, és jó puha. Az alapozó ecsettől kicsit tartok, az szintetikus szőr, de végül is nem volt drága, ha nem jó, akkor majd veszek egy komolyabbat. Egy próbát megér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése