2012. február 4., szombat

Furcsa vacsi

Mivel ma nagy sütizést rendeztem - készítettem mézesbábot, és a múltkori kakukkfüves grissini is annyira bejött nekünk, hogy gyorsan összedobtam abból is egy tepsivel (most jobban sikerült) - és már ha a sütő be volt kapcsolva összedobtam egy "mindent a tálba" vacsit. Elkezdtem előszedni az alapanyagokat, és ez lett belőle:
Volt egy kis maradék csiperke gombám, amit meghámoztam, és egy tűzálló (tetővel rendelkező) tálba tettem, minden gombába tettem kockázott bacont, és egy kis darab sajtot. A tönköket is megpucoltam, felvágtam, és a tálba tettem. Két kisebb fej hagymát megpucoltam, és mintha négy részbe akartam volna vágni, bevágtam, de nem teljesen a talpáig, mert azt akartam, hogy egybe maradjon. egy evőkanálnyi Rama-t kikavartam egy kevés sóval, friss zöld fűszerekkel (nekem petrezselyem és snidling volt itthon), és ezt a fűszeres vajat beletöltöttem a hagyma bevágásaiba óvatosan, hogy ne essen szét a hagyma. Majd egy krumplit vékonyra szeleteltem, megsóztam, és a tál oldalára rakosgattam, hogy ne ázzon majd el sülés közben a gombából és hagymából kifolyó létől. (legközelebb a krumplit inkább egy másik tálban fogom sütni, és többet)
Majd végül az egészre csavartam néhány csavarásnyi borsot. Rátettem a tál tetejét, és 200 fokon készre sütöttem (akkor van készen, amikor a hagyma, és a krumpli megpuhul).
A kifolyt szaftot is öntsük a tányérokra tálaláskor, mert nagyon finom. És már akkor nem baj, ha a krumpli is ázik benne :D SŐT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése