2012. február 5., vasárnap

Konzervdoboz újrahasznosítva

Még jó pár napja főztem spagettit, és a sűrített paradicsom doboza egész jó magasságúnak tűnt, hogy eszkábáljak belőle valamit. Mindig gondba voltam a smink cuccok tárolásával. A nagy neszesszerben sosem találtam a szemceruzákat, az ajak kontúrokat, a szemhéjpúder ecsetet és a szekrényben nem értem miért??? :D de a fésűk, hajkefék sem állnak meg maguktól, így kellett egy tároló nekik.
Úgy gondoltam, felesleges ezért pénzt kiadni, mikor minden eszköz van hozzá itthon, csak egy kis ügyesség kérdése az egész, és a fürdőszobai kis szekrénybe egyébként is szinte mindegy, hogy miben tárolom a dolgaimat, csak funkciónak feleljen meg. Majd ha egyszer lesz helyem egy pipere asztalkának, akkor úgyis vásárolok szép, dekoratív tárolókat.
De most ez tökéletesen megteszi.

Szükséges eszközök: Egy üres konzervdoboz, mely úgy van kibontva, hogy nincs pereme sehol. (Nekem van egy Tupperware konzervbontóm, ami úgy nyitja ki a konzerveket, hogy a tetejét vissza is lehet tenni rá, és nem marad éles pereme.) ragasztó, vagy ragasztópisztoly, mintás papír, olló, vonalzó, ceruza, dekoráció (szalag, gomb, gyöngy...)

Az összeállítása már gyerekjáték és magától értetődik :D
Nekem ilyen lett a végeredmény: a képen csak ecsetek vannak benne, de mivel még rengeteg hely maradt benne, így a szemceruzák is belekerültek. (ja, és az aljára tettem egy kevés vattát, hogy picit magasabban legyenek az ecsetek, és ne kocogjanak az alján a fémfelület miatt)

1 megjegyzés: